Kasım 19, 2009

Ayıp! İstifa


Olayı herkes biliyordur sanırım ,Klübümüzün basketbol şubesinden sorumlu bazı aranburu lar evrakta sahtecilik denilen dalevereye başvurmuşlardır .Koca Galatasaray klübünü böyle gereksiz bir konuda neden adının kötüye kullanıldığı meçhul.
Bazı yerlerde tufAn görünümlü cemal fotoğraflarını gördüğümde''yok canım büyük Galatasaray Klübünde ,hazırlık maçı gibi önemsiz bir maçta sahtecilik yapılacak değil ya '' diye geçirdim içimden ..photoshoptur diye düşünmüşütüm. Klübün resmi sitesinden yapılan açıklamaya kadar tabiki .

Galatasaray Spor Kulübü Erkek basketbol şubesinde yurtdışındaki hazırlık maçlarında maalesef spor ahlakı ve Galatasaraylılık Ruhu’yla taban tabana zıt bir olay meydana gelmiş, bir Galatasaray basketbolcusu başka bir kimlikle sahaya sürülmüş ve oynatılmıştır.

bu bir kabullenmedir ve benim için bu açıklama yeterlidir.Yönetim gereğini yaptı mı tam emin değilim açıkçası çünkü yönetim tüm branştan sorumludur ,branşlara dağıtılan yöneticilerden değil.federasyon ne sonuca varacak merak ediyorum
Hukukta cezası nedir hiç bilmiyorum ,inşAllah bunun suçluları cezalandırılır hatta hapis yatsınlar lan gıkım çıkarsa şerefsizim.Ohhh! çekeriz en azından bi güzel.
aklıma takılan 2 şey var ;hadi arkadaş bir dalevere yapacaksın neden bir hazırlık maçında yaparsın bir ikincisi de Cemal nalga 'ya kardeşim sen nasıl bi basketçisin ,böyle bir salaklıkla nasıl kendini riske atarsın .heryer kamera olduğu teknolojinin en üstte olduğu bi zamanda bunu yapmak bu riski almak dangalaklıktır
Yönetim açıklama yaptı ve tüm sorumlu tüm idari ve teknik kadroyu görevden aldığını söylüyor
SPORTİF ŞUBELER BASKETBOL:
Yiğit Şardan Erkek Basketbol Şube Başkanı
Ali Tursan Erkek Basketbol Menajeri
Mert Uyguç Erkek Basketbol Asistan Menajer
Ahmet Dedehayır Bayan Basketbol Şube Başkanı
burdan dedehayır ve yiğit şardan'ın durması ahbab ilişkisi gibi geliyor bana .suçlular en kısasından ceza alsında bu leke bir şekil çıksın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder