Kasım 28, 2009

Frank Rijkaard Olmak




Bugün çok takıldığım bir forum sitesinde rijkard'ın evine dönüşü sonrası yapılan yorumları görünce ,yok lan biz harbi insanlığımızı yitirmişiz dedim.aynı renk peşinde koştuğum gönüldaşlarımın ,galatasaray'lılık adı altında ,aslında Galatasaray'lılığın bir ahlak unsuru olduğunu unutup ''Nasıl böyle bir maçta takımı bırakıp gider'' ''Böyle profosyenel olunmaz'' v.s v.s gibi yorumlar yapmaları zoruma gitti.
Adam eşinin hamile olması sebebiyle ülkesine gitti şimdi burda hemfikir çoğu insan.evet aynen öyle eşi ve ailesinin zor durumda kaldığı için ülkesine gitti
tamam hepimiz Galatasaraylıyız ,tamam hepimiz armanın iyi gitmesini istiyoruz ama hepimizde insanız ulan ,inşAllah bu adamın arkasında bu kadar sallayan insanların ilerde ailesinin başına böyle birşey gelmez.ulan adamın ailesi zor durumda çocuğunu taşıyan bir can ve çocuk, eder 2 can tehlikede, hay s.keyim işini gücünü der çeker ülkeme giderim bende olsam .Az biraz reel olsa bazı yorum yapan insanlar herşey ortadan kalkacak.
Bu adam bugün takımının başında kalsa ,az empati kurup düşünün karınız yada ailenizden en yakınınız çok rahatsız ve siz maça gidiyorsunuz bursaya, böyle bir insan nasıl verimli olabilir takımına ?Frank Rijkard ,senin yaptığın işe duyduğun saygı için ,galatasaraya yaptığın yapacağın,kaldıracağın kupalar için t.şşğn sağolsun ,sen yeterki ordan kafan rahat gel.
İnsan olduğumuzu hatırlayıp sadece şu soruyu sorduğumuzda herşey bitiyor aslında
'Bir yanda 3 puan ,bir yanda karın ve doğacak çocuğun,hangisinin telafisi vardır ? ''
Bu adam'ın kim olduğunu iyi hatırlayın
zaten herkesin kariyerinde olan bazı şeyler olsada bakarsak
ispanya şampiyonluğu, 1 şampiyonlar ligi şampiyonluğu, 2 ispanya süper kupası ve hollanda milli takımı ile avrupa şampiyonasında yarı finalden ibaret olduğu için biraz eleştiriliyor sanırım .
kıvırcık saçlarına
ak düşmüş uçlarına
cimbom taraftarına
el salla frank rijkaard!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder