Kasım 22, 2009

Galatasarayımız -Manisaspor


Suyun karşı tarafındakilerin yenilgisinden sonra liderlik için yenmek farz oldu ..1 aydır çok fena grip'im gidip gitmemekte kararsızım,, maç saati belli olur .p
Ele güne karşı saldır galatasaray..
***
grip yüzünden 2 gündür yataktayım maç sonu daha kötü oldum ve yeni yeni yazabildim , maç başlamadan ele güne karşı saldır galatasaray dedik.. çok fena grip olduğum halde istAnbul üniversiteli aslanlar'la beraberdik maçta ,uzundur ilk defa da böyle kalabalıktık .kötü oynamadık birAz az koştuk birazda şanssızlık bu sonucu getirdi fakat benim için önemli olan sonuçtan çok eski açığın deplasman taraftarı içindeki taraftarların düşünceleri çok üzdü beni.
grip olduğum için oturarak izlemek istedim ve aralarına girdim ,futbolcumuz her top kaybettiğinde ana avrat küfreden ,taraftarın bir iki güzel marşına eşlik etmek yerine telefonla akrabasını arayıp ,''lovv bag hele ses geliii mi ,şovv var hele şovv''repliklerine şahit oldum .Galatasaray taraftarı bu olmamalı bu kadar fedakarlık yapan yönetime tavrı, bir maç sonunda bu olmamalı.
mAç sonu herkesin dilinde bir eleştiri,şu şurda oynamalı bu burda oynamalı vay ananı magiko liderlik gitti kelimeleri ağızlarda dolaşıyor ,ne bilim çok üzüldüm vallahi yakıştıramadım gördüklerim duyduklarım karşısında ,
Bir tane Galatasaray var tek güzel armA var ,değerini bilmek lazım
herkese inat peşindeyiz Galatasaray .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder