Kasım 29, 2009

hepii börtdeyyy tuu yuu


Bugün doğum günüm,1 den 2 ye geçtik allah 7 ye kadar ömür verir inşAllah(ohaa bence de :D )
en güzel doğum günümü 2 sene önce kutladım,aslında doğum günün gerçekten sevmeyen birisiyim .yani benim için olsa olur olmasa olur öyle birşey fakat bazen çevrenın yapacaklarını bilidğin şeyler olduğu zaman insanlar bazı beklentiler içinde oluyor .
Sabah uyandıktan gce uyuyana kadar her an heryerde birşeyle karşılaşacağı hissi içine giriyor ,belki de ben bu yazıyı yazarken bile birileri iiii kii doğdunnn haciiiii iikii doğduunn bestooo deyip şu kapıdan girecek .ama umut işte 3 tane ev arkadaşım eşşekler gibi ayaklarını tavana uzatmış inter -fiorentina maçını izliyorlar biz doğmuşz sene de bir kere bizi zikleyen kim sanki :D
Yine faceden olsun telefondan olsun gördüğüm arkadaşlarım olsun kutladılar hepsine teşekkürler
Sabah uyandım arkadaşımın güzel msjıyla hani dedim ya beklenti var diye.uyanıp gçzlerimi açtığımda birileri beni karşılayacak hissi kalkar kalkmaz ev sigara dumanı,biri kalk lan saat 12 oldu olum şu etleri doğrayalım da kebab yapalım (a.q doum gunum lan ne kebabı pasta yemicez mi ) diye düşünürken :D
-Laeyynn doğum günündü demi senınn kutlu olsun şu marulları da getirde kanka salatada yapalım
hay sokaıym
-nee aq.
yokk bişi kanka hadii ateşi yakalım da üfleyelim .
neyse kebabı yedik dışarı doğru yola çıktım ..yolda gördüğüm her insana
Abii bugün benim doğum günüm ehehehe gel pasta keselim bu gece bizden demek istedim ama
bananee lan ajdar kılıklı fln derler diye de korktum hani . :)

neyse işin şakası tabii ki arkadaşlarım yine bi süprizle beni gün sonunda sevindirdiler :D o at gibim o maniak insanlardna nasıl böyle fikirler çıkıyor hala aklım almasada tekrar teşekkürler hepicanaa.
bütün çabalara göre bu gün insanın en yalnız hissettiği günlerden biridir ayrıca bir insanın ailesinin hatırlamaması durumunda bi anlamı olmayan gündür ..
seviyorum hepinizi
hediyeleri görimmm

nihooohoooo..

birdahaki pasta siparişim budur efenim

1 yorum: