Kasım 24, 2009

İstanbul Üniversiteli Aslanlar

Bünyesinde bulunduğum oluşumdur kendileri. 2001 yılında ultrAslan'ın kuruluşundan sonra 2002 yılında kurulmuştur.Geçen sene çok kombineli olmadığından sağlam tayfa sürekli maçta olamıyordu bu sene baya kombineli arkadaş olunca maçlarada kalabalık gitmeye başladık son olarak manisaspor maçında.
Her dönem'in belli tarihlerinde standlarımız açılıyor ,istanbul üniversitesinde okuyor ve Arma sevdalısı isen sende bizdensin demektir.güzide birde sitemiz bulunuyor ultras34.
kısa tanıtım yaptım, aslında maç sonları çekildiğimiz fotoğrafları veya beraber yaptığımız org. fotolarını bir nevi arşiv niyetine bloga koymak için yazıyorum.
soldaki bereli arkadaş arnawut kişisidir :)


5 yorum:

  1. ortadaki arkadaş da noyan kişisidir:DD
    kardeşim blok güzel olmuş inş seneye aslantepe daha kalabaklık olucaz..

    YanıtlaSil
  2. eyw noyanım sağolasın :)
    seneye sende gelirsin tam oluruz moruk bu sene bir sen eksiksin

    YanıtlaSil
  3. noyan
    blok diil lan blog :D

    besto
    olm sen beni niye teşhir ediyosun :P :D

    YanıtlaSil
  4. apartman dairesi sanki a kü :D

    senin gibi güzide bi insanı afişe etmek mutluluk benim için efenim : )
    mutluyum gururluyum :Q

    YanıtlaSil
  5. noyan canımızdır kardeşimizdir. özlüyorum onun sarhoş ve çılgın tezahür hallerini=))
    kanka utandırıyosun beni :D sağolasın:P:)))

    YanıtlaSil