Kasım 14, 2009

Rapor # 1




Genç adamız ileriye bırakacak bazen hatırlanılacak bazı şeylere ihitiyaç vardır bundan böyle günden güne kısa kısa notlarla günü yazacağım .

*Bu sabah sağolsun ligtv 3456795 kez haftanın maçı özetlerini gösterdiği için melih şendilin herhangi bir maçtakii gooool sesiyle uyAndım .Haftanın hemen hemen 7 günü ligtv açıktır bizim evde yada n-geo o yüzden ya gool yada bir aslan kükremesiyle uyanabiliyorum .

*uyku sonrası küçük bir kahvaltı ve eyüp mado ziyareti

*Geceye planladığmız ,uzundur görmediğim arkadaşlar içinde dondurmaları şoklama işlemlerine başlamışken ,ailevi bir sorundan sonra buluşmaya gidemedim malesef.kbakmasınlar burdan.

*Bugün haftasonu ve yaşadığım çok birşey yok ,zaten monotonda bir hayatım var .Babamın yanındayım ve ordan yazıyorum ,wireless da fena değil vallahii koşuyolu hastahanesinde

özele girmeye de gerek yok :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder