Kasım 16, 2009

Rapor #2


dün gecenin tribün yorgunluğu üzerimdeydi(GS-FB)sabah yorgun şekilde geç kalktım .Okulda uA ÜNİ için stant günümüzdü bugün fakat bazı sorunlardan dolayı açamadık yarına inş.sonra eve geldim yorgunluğu tekrar atmak için bir güzel ikindi uykusu çektim kendime geldim .

sonra dışarı çıktım eyüp mado'ya uğradım ,çıkışta bir araba gördüm elemanın birtanesi çok güzel araba kullanıyordu zikzaklar fealn özlemişim araba kullanmayı vallahi .
ilginç günler geçiyorum bu aralar
gece olunca lost'un izleyemediğim birkaç bölümüne göz atayım dedim.Sabri kovalasın seni benjamin emi ,yine kafamda milyonlarca sorun oluştu .Adam akıllı uyuyamayacakmıyım lan ben bi günde.

forumaa ööyle bir göz atarken

Aşk ile hicap olan şu zat ne kalender
Gaptı ercıyastan Fasl-ı bahar bari bir dilber
O zat ki bir dumrul nam-ı diğer Zaza Ender
1,5 hin dir görmedi taşşakları traş-ül berber

Uyurken biraz matrax biraz muzikler bir bakmışım sızmışım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder