Aralık 13, 2009

Antalyaspor -2 Galatasarayımız -3

Şok gollerle ,rijkaard 'ın yaprtırdığını düşünmediğim garip bir ofsayt taktiğiyle 2-0 yenik duruma düştük.
2 kopya gol ve 2-0 yenik duruma düştük
Bu ofsayt kuralını da anlamadım gitti ortada bir sürü ofsayt adam var ee geriden biri geldi diye ofsayt değilmiş sokayım öyle kurala.Topun kime gideceği belli değil ki ,hakemin insiyatifine kalmış bir kurAl.
Servette bu aralar bi kopukluk var ,uğur da kötü fakat sakatlığna verelim .Bu geri dönüş çok güzel oldu.
Yürüyoruz Sessiz Ve Kederli

2 yorum:

  1. ofsayt kuralıyla ilgili yazdıkların bnei dehşete düşürdü kardeşim. futbol izleyen/izlettirilen teyzeler gibi konuşmuşsun :D

    YanıtlaSil
  2. bloga 1.haftadır giremeyınce cvp yazamadım moruk sana .D ...
    bi ikili tartışmada konuşuruz bunu ama bana çok dandik gelen bi kural ,lan sadece ben mi böyle düşünüyorum dedim, bi kaç araştırma yaptım, var vallahi benim gibi düşünen :D
    way orisbi karıyım he.

    YanıtlaSil