Aralık 07, 2009

the hangover

Öyle yabancı komedileri pek seven biri değilim açıkcası.Kaç gündür yazayım diyorum bi türlü yazamadım.Bu filmi izledikten sonra uzun bi süre bu kadar komik bir film izleyeceğimi düşünmüyorum.
Şimdi bu afişte gördüğümüz abiler Doug'un bekarlığının son günlerini geçirmek için vegas a giderler içki kumar derken sabah kalktıklarında herşey alt üst olmuş şekildedir ,hiç birşey hatırlamazlar.Çevrede bunları yapabilecek kişilerde değiller aslında,doktor öğretmen felandır bunlar.Film'in içerisindeki tipler o kadar komik ki aklıma geldikçe yarılıyorum .Bazı ufak ipuçları vereyim filmi izlemenize sebem (:
Mike Tyson filmde
Bebeğe 31 çekmesinin öğretilmesi :D
Şu Sakallı Abimiz Alan'dır ,Beni yaran en önemli karakterdir ,gelinin kardeşi kontenjanından vegastadır (:
İzlenilesi bir film ,DVD arşivine katılmıştır kendileri.O bebek yok mu o bebek,tavuklar nasıl girdi o odaya vay anasını.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder