Aralık 04, 2009

Koyduk Çocuğu - Galatasarayımız 1 - Panathinaikos 0

Şu yunan takımlarına karşı antreman maçı bile olsa kazanmak zevk verici.Geçen sene onlara göre dev olimpiakos bu sene de pana maçları onlara karşı güzel istatistik oluşturdu.2 önlibero ile rijkaard yine işi sağlama aldı .nondanın yine onlibero mu forvet mi anlamadım felan filan inter milan derken yine koyduk çocuğu yunanlılara.

Bugün grup bitmeden liderliğin keyfini çatma günü ,ne Hakan Balta'nın formsuzluğu ne Leo'nun yaptığı saçmalıklar nede bizim defans 3'lüsünün oynamadan nasıl sakatlandığı konuşulsun ibb maçında mevzu bahis olur onlar zaten.
since 1453

Taraftar yine kapalı hariç güzeldi .Organize eksikliği herzaman ki gibi ortadaydı .2.yarı başında klasik 3 lü yerine başka tezahürat neden bağırıldı anlamadım .En kısadan düzeliriz inş,bu maçta bile organize olamıyorsak napacağz bilinmez.Kapalı eski açık zıtlaşmasına da bir çözüm bulunmAlı.

Bazı muhtemel rakiplerimizi ŞL den gelecek son 4 takım hariç şunlar;
***
*Anderlecht veya Dinamo Zagreb
*Valencia/Lille/Genoa(üçünden biri)
*H. Tel-Aviv )
*Basel veya Fulham
*Villarreal veya Lazio
*Everton*Brugge veya Toulouse
*Twente
*Sparta Praha veya København
*Athletic Bilbao
***
Sizce kimi isteriz tabii ki club brugge görülecek hesap vAr.
...
Aleyküm Selam Baros, Özledik Seni Vallahi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder