Aralık 01, 2009

Nonda'nın Zencilere İhaneti





Öncelikler ırkçı felan değilim gerçekten düşündüklerimi ,Nonda'nın takıma geldiğinden beri aklıma takılan , tribunde denk geldiğim replik ve bikaç düşündüğüm şeyleri yazacğım.
-Bikere arkadaş zenci dediğin adam koşar yani bildiğin çita gibi koşması lazım .Ben bir zenci olsAm nondA'nın bize ihanet ettiğini düşünüp dna testi felan isterim ne bilim arkadaş bir futbolcu g.tünü kaldıramaz mı adamda g.t yok ama ayaklar yere çivili gibi.
-Acaba izmirli zencilerden mi ? yabancı kontenjanını boşu boşuna mı doldurtuyoz diye de düşünüyorum hani .
-Adam zıplama özürlü bir zenci nasıl zıplayamaz arkadaş.
-Ortak yönleride yok değil tabii ki, bi kere eleman'ınki görmedik duyduk misali 3m diyolar,sanırım maçlara bağlayarak çıkıyor.
-bildiğimiz 2.el malzeme,yola çıkılmaması gereken bir araç, bozuluverir orada kalırsın.
-Tribundeki bir arkadaşımın Fenerbahçe maçından sonra '' bu yapraamın adamını bim'den mi aldılar arkadaş'' iadesi ,fişi felan yokmudur demesi ufak tebessüm yaratsada, bende an itibariyle ciddi ciddi düşünüyorum hani.
-ne bilim arkadaş benim kafamdaki zenci profili at gibi vücüt ,sert şut çekmeler felandır bu adam bana daha çok simpsons'un bart ını hatırlatıyor.
-Bir insan drogba'yı ,Keita'yı,Eto'o yu görünce wallahi bu adam'ın zenci olduğuna inanamıyor.
-Bi lostun mr .eko olanına bak birde shabani nonda'ya bak arkadaş tövbe estğ. kim yiyorsa bizi çıksın ortaya
-Hiç aşağıdaki karikatürle alakası varmıdır ? vuracağı top bile kendi gibi uyuyor.



iyi yönleri yokmudur vardır , iyi top tutar hakan balta ve sabri'nin topla oynama yüzdelerini arttırır ,olmadık yerde gol atar .kendileri bana çok sempatik gelir karakteriyle ilgili hiç bir şüphem yok adamlığıyla efendiliğiyle bi sorunumuz yoktur çok severiz o yönünü sadece bu adam'ın forvet ve futbolcu olması jardel'e Baroş'a hatta Ali Lukunku'ya bile ihanettir..
Bu adam'ın takımda olması ,topu her ayağına alması ömrümden inanın günler götürüyor .strese giriyorum kalbim acıyor öbür taraftaki günahlarım çoğalıyor.Attığı gollere ihanet etmiyorum ne bilim bu adam 840 gol atsın bir sene de fikrimi değiştirir bu postu yersem adam değilim o kadr eminim bu adamdn bi cacık olmayacağına.
Taraftarda hala bi kredisi varsa aşağıdaki bu fotoğraftandır.

1 yorum: