Aralık 21, 2009

Yeter Artık Kazandık 1-0




Evden Maça 1 saat kala çıktığımda üstümde bi halsizlik,maç izlemek gelmiyordu içimden .Belki puan kaybedeceğiz korkusu vardı içimde sonra abi'nin doğum günü olduğunu hatırlattı bir arkadaş ,ulan heralde bundan dedim girdim stada.
Sonra pankartlar dağıtılmaya başladığında ,kupalı pankartı biz aldık sonra Barış Manço ''unutamadık Ağbey'' dediğinde duygusallık çöktü üstüme .Bugün Alpaslan Dikmen için kazanırız lan dedim ,ne bilim bukadar pankartı ,bu kadar tezahüratı duymayan futbolcu yokturdur,yönetim futbolcu,taraftar diyorsak bizi anlarlar en azından daha bi hırsla oynarlar dedik ..İlk yarı öyle de oldu ,bi türlü golü atamasakta bizi anlayan tek kişi vardı sanırım




O yüzden ,bu taraftar fedakar olanı unutamazdı öyle de oldu.Bu pankartı çoktan haketmişti.

Maç artık kazanılması gereken bir maçtı ,kendi sahamızdaki son 2 maçtaki kısır beraberlikler sonrası aldığımız bu galibiyet 2.yarı için iyi olacak ..En çok Caner'i beğendim ,çok teknik ,sezon başından beri tribunde bekleyin bu adamı deyip duruyorum kara çıkartmasın yüzümüzü ,Hakan Balta'nın tahtına adaydır benim için.

Yorumcular ve bazı kişiler Elano'ya top atılmıyor diyor,böyle saçma şey mi olur arkadaş ,bu maç özellikle öyle bişi oluyor mu diye merak edip elano'yu takip ettim .Mehmet Topal arkasını dönmüş gidiyor elano elleri açıp 3 kişinin arasında alakasız yerde 2,3 defa top istiyor .Arda biraz bencil de olsa sorumlu insan bencil olur bazende .Baros 2.yarının ilk maçında sahadaymış ..Korksun Atletico

Allah Bozmasın diyelim .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder