Ocak 31, 2010

Nonda'ya yazılan en güzel yazı



İçimdekileri anlatmama yardımcı olmuş Nazmi abi .

İlk çıktığın maçta, kapalının önünde kabak gibi ofsaytta kımıldamadan
durup felç geçirdiğin maçtan, son oynadığın maça kadar son 2.5 yıldır en çok
küfür ettiğim adamdın kusuruma bakma. Şimdi gittin ya, artık bu saatten sonra
sen benim Kuna Kinte'm, kardeşim, yoldaşım, arkadaşımsın.

Çıkmaz yolları
zorladın, sakattın gelmeden önce söyledin, dinletemedin. Almayın beni, ben
oynayamam, ben bittim, adelelerim beni taşımaz dedin. Gel bizde idare edersin
dediler, ettin, 4 santraforla oynadığımız sezon sana da sıra geldi 11 gol attın.
Fenerbahçe'ye attığın dandik golün hatırına katlandı kimi taraftar sana.
Yadigarın ''30 santim'', bizim için gol ölçü birimidir artık.

Benim
blogun gugulına ''Nonda'' yadığında çıkan yüzlerce sonuç var, ne yazık ki
hakkında hiç olumlu bir şey yazamamışım. Bu kadar gaddar davrandığım için umarım
beni unutmazsın. Hele şu son maçlarda gol atacaksın diye ödüm koptu. Penaltıyı
kalecinin ayağına nişanladığında sevinçten zıpladım. Böyle de bir şerefsizim
işte. Senin futbolundan nefret ettim. En yakın arkadaşımla senin yüzünden papaz
oldum.

Nonda, bugün en büyük, benim tek sevindiğim golünü attın. Bu gibi
durumlarda sevineni sevmezler bizim mahallede, başkalarının mutsuzluğundan mutlu
olmak bize yakışmaz. Ne var ki en son gelen çocuk(hakkında yakında yazacağım)
benim için gelenlerin en iyisidir. Dos Santos'un yerine de feda edilecek adamın
Kewell olmasını kaldıramazdım. Galatasaray anayasasının teklif bile edilemeyecek
maddesidir Kewell'e sen gidermisin diye teklifte bulunmak. Kewell gidecekse
kendi istediği zaman gider, gitmeyecekse de istediği kadar kalabilir.

Kendimi haklı çıkarmak için seninle geçirdiğimiz 2.5 sezon boyunca sana
saldırılarımın nedenlerini sıralayacak değilim. Nasıl ki önemli bir transfer
yapıldığı zaman yapanlara minnet duyuyorsak, seni Galatasaray'a layık görenlere
de kızmak hakkımız. Doldur boşalt yöntemiyle yapılıyor bizde transfer. Tutarsa
aslan Haldun, sihirbaz Haldun, tutmazsa yenisini getir, tutmayanı gönder. O
zaman yine aslan Haldun.

Neyse Nonda, Kongolu kardeşim, beni boşver, ben
senin yediğin pirzolaları bile saydım, attığın gollere sevinmedim, belki de
senin için en olumsuz düşünen Galatasaraylıyım. Ancak bu taraftar seni
unutmayacak elbet, hele mazlum bir ülkenin vatandaşısın ya, nereye gidersen git
arkanda, yanındadır. Yalandan ağlıyorum sanma, çok kötü davrandım. Beni tek
kurtarır kıstas, Galatasaray'ın çıkarlarıdır. Eğer Galatasaray için bir şey iyi
olacaksa o şey olmalıdır.

Yeni bir takım kuruluyor, Aslantepe'ye çıkmak
için gün sayıyoruz. Başımızda Surinamlı, dosta güven düşmana korku salan bir
takım istiyoruz. Yöneticilerle aynı görüşteyiz, ufuktaki takımda sen olamazdın.

Güle güle Nonda, nesli tükenen mandaları kurtardın, yolun ve bahtın açık
olsun kardeşim, tekrar kusuruma bakma diyorum, Galatasaray'lılıktandı bunca
savaş.

Ortam çocukları


Denizlispor -Galatasarayımız


gitmeye karar verdiğim deplasmandı kısmet olmadı ne yazıkki ..

Tv başında jo,santos'u izlemek keyifli olacak .Vira bismillah.

Ocak 29, 2010

Gio : Taraftar inanılmazdı

"Rijkaard önceklikle babamla konuştu ve daha sonra da menajerimle iletişme geçtiler"
"Beni böyle karşılayan taraftara teşekkür etmek istiyorum. Gerek gösterdikleri sevgi, gerekse o hissettiğim sıcaklık beni tabii ki motive edecek. Bu yüzden teşekkürü borç bilirim"
"İnanılmaz bir şeydi. Ben hayatımda böyle bir şeyi hiç yaşamadım"

Ocak 27, 2010

Heriii Heriii Kivıııll | Kewell from Galatasaray


Hagi gittiğinde benden büyük abilerim ''biz hagi'yi izlemiş nesiliz '' derken gerçekten kıskanırdım .Kewell belki bir hagi değil ama taraftarın içindeki hagi sevgisini ,ortaya çıkartan araç oldu.
Dos santos geliyormuş ,dos santos kendisi radyo da söylemiş ve yüzde 2milyon bizim takımda.İyi ,hoş güzel de kewell gidecekse eğer sikeyim böyle transferi ben.Yönetiminde elinde oynayacağı pek koz kalmadı ama kewell'ın gitmesi demek taraftarın büyük bir boşluğa düşmesi demektir.
Daha '' If you go,we cry as baby'' pankartını asmayı düşünürken ,bir kaç hafta önce '' stay with us'' derken nereden çıktı arkadaş böyle bir karar ?.

Galatasaray reklamında haryy ne diyor

Benim Adım Harry Kewell
Galatasaraylı Kewell
Futbol Hayatımda çok düştüm
Düşürüldüm
Bitti dediler
Ayağa kalkamaz,oynayamaz dediler
Galatasaray'da yeniden doğdum
Mutluluğu Arkadaşlığı buldum Galatasarayda
Öğrendiğim bir şey var
Galatasaray'lılığın en büyük ayrıcalık olduğunu ..


Gerçekten bizi benimsediğini düşünüyorum ,Nonda'nın gitmesi gerek ama bu adam da gerçekten ballı arkadaş öyle bi zamanda oldu ki bu iş Nonda'nın gitmesi imkansıza yakın oldu.uefa'da forvet kalmadı .Allah baros'a hemen dönmesini nasip etsin,yoksa verem olacağımız günler yakın
Kewell'a da delgado gibi birşey yapılamaz mı ki ?
yaparsınız yahu .
Adnan polat ve yönetimi taraftarla hep iç içe oldu .Bu sevgiyi görmemezlikten gelemez
gelmez..
Haryy hiç bir yere gidemez.
Daha sabri Kewell'a çekirdek çıtlatmasını,Kewell da sabriye Orta açmasını öğretecek.



Böyle hoş geldin demek istemezidük ama Hoş mu geldin ondan da emin değiliz , Galatasaray formasının ruhunu kaptığın nice günlere diyelim santos .

Hoşgeldin.

Ocak 25, 2010

G.tümüz dondu 1-0

Şahsım adına karda maç izlemek ,yürümek,bağırıp çağırmak felan hoşuma gider.2 sene önce hatırlamak istemediğimiz bir konyA deplasmanına gitmiştik 17 saatlik bir yolculuk sonunda maç ertelenmiş olsa da yine de güzel anılar geçirmiştik.Hatırlamak istemediğim şeyler uğurun sakatlığı ,sonrasında leverkusenden 5 gol yememiz elbette.yine kar yağışı,zorlu bir maç ve sonrasındaki madrit maçı.. bu hislerle ,korkuyla akşama doğru evden çıktım.
Maçın başında jo ve neill'i tribune çağırdığımız da hem neill hemde jooleeyy çekmesini öğrenmişler :)

Maç başlayınca açıkcası bu kadar iyi oynayacağımızı düşünmemiştim .Günün en iyileri Elano Mustafa sarp ve Caner oldu .Hakan balta ve uğur da iyiydi.Fakat caner kewell'ın yerini dolduracak gibi görülüyor,çok iyi maç çıkardı.
Nonda'yı karakter olarak gerçekten çok seviyorum .Bidefa gstv roportaj'ında adamın samimiyeti ve fikirleri o kadar hoşuma gitmişti ki keşke hep bizde kalsa bile demişliğim vardır .Futbol olarak ise bursa nilüfersporda bile oynayabileceğini düşünmüyorum .Islıklanmamalıydı fakat bu kadar kötü performansı da karda tribunleri dolduran taraftara göstermekte kimsenın hakkı değil.
Mustafa sarp'ın hırslı mücadelesini tebrik etmek lazım vallahi her top mu bu adam da kalır ,bir kere yıkılmaz mı bi adam gerçekten helal olsun .
Fildişinin de elenmesiyle keita da aramızda olacak .Taşların yerine tam oturmasıyla daha güzel günler bizi bekliyor.
uzun boylu forvetleri özlemiş vallahi..Ayakkabında çok yakışıyor hoşgeldin jo jo jo alves.

Tribunler maç öncesi tezahüratla ısınmaya çalıştı .Tabiki eski açıkta yaptığımız kar topu da ısınmak için güzel makara oldu .Yönetime de teşekkür edelim yeni açıktaki taraftarlarımızın önce yeni alta sonra da kapalıya aldırtarak yine kalplerimize kazındılar.


Ocak 23, 2010

Kewell -Baros

Bilmem kaç senesinde Liverpool'da aynı topa baş koyup sonra Galatasaray'a gelen bu güzel 2'li kariyerinize bazıları garip teşhislerle taş koydu.Sakatlıklarınız da mı aynı olacak be abiler .Geçen sene çok çektik bu illetten bu sene de durmuyor .kimdeyse,neredeyse sorun çıksın ortaya .?Yeter aaq .

Ocak 22, 2010

Go Do Sa


Şimdi tüm taraftarlar bu esmer çocuğu bekliyor.

Thierry Henry

"hıza ve oyunun gidişatını değiştirebielcek zekaya sahip. Eğer isterse bir kaç yıl içinde dünyanın en iyi futbolcusu olabilir

neden bizde olmasın ki ?

Neden jo nedeen !


Bu ayakları ince dev adam taa ebesinin 200.senesinden beri fotomaç ve fotogol'ün fenerbahçeye getirmeye çalıştığı adamdı.Fenerbahçe'nin cska maçında wagner low ile dikkat çeken bu eleman aslında çok kaliteli oyuncu .
Fakat her galatasaray'lının bildiği kuruluş amacımız neydi bizim '' Yabancı takımları yenmek '' . Şimdi önümüzdeki en önemli maç atletico madrid maçı ama jo oynayamayacak .Zeki yöneticilerimiz nasıl böyle bir transfer yaptı anlaşılmaz ama vardır bi bildikleri deyip dos santos u tutup getirirlerse o zaman şeyinden öpeceğim haldunu.
Disiplin sorunu fln derken bunların sorun olacağını düşünmüyorum ,bunu düşünenlerinde önlerinde lincoln gibi zeki olmayan bir insan'ın bulunması .disiplinsizlik brezilyalıların zaten çoğunda var.
Jo'nun gelişiyle gideceklerden linde kesin, ihtimal de nonda 2 side ne kadar sempatikte olsalar şuAn da böyle bir kadro içinde zaten yer bulamazlar.
Bu sene yabancıları sıraladığımızda
Leo franco - ispanya
Elano-ingiltere
Kewell-ingiltere
Baros-İng,fransa
Keita-Fransa
neill -İngiltere
jo -ingiltere.
avrupanın en iyi liginden alınmış kariyerli futbolcular. Teşekkürler Yönetim diyelim .
Türkiye Ligi Şampiyonluğu ve Jo içinse Hoşgeldiniz..

Ocak 21, 2010

Türk Taraftarları Tenis Kortunu Fethetti

dün eurosport ta marsel ilhan'ın maçını izlerken klasik tenis kortu seyircisinden farklı ,sahada tezahüratların olduğu bir maç izlerken bir baktım sis fln tenis kortu dumanlı.
Şili li rakibiyle yarışan marsel e tezahürtat eden bizimkiler sisi nereye atsın dersiniz.şilililerin üzerine :) galatasaray ,denizlispor ,besiktas ,galatasaray formalı herkes orada. tabii eurosport hemen yayını kesti sonra fotoları buldum .gerçekten ilginç bir milletiz.Tenisten anlamadığımızda belli olmuş oldu ,rakibin yaptığı her hatada alkış ve uğultu :)

Endustriyel tenise karşı türk tribunleri ulan :p : )
pınarbaşı
marsel buraya yumruk havaya
seneye kareografi de görüşmek üzere. :)

buyrun videosu

Ocak 18, 2010

Arda turan & Emre Çolak



5 A t 1 Y e


Caner Şov devam ediyor aynı şekilde .

Denizli Beld. bu kadar kötü beklemiyordum açıkcası .Emre'nin performansı gerçekten müthişti .Biraz heyecan biraz çekinme felan beklerken çok diri biri çıktı karşımıza .Fiziğini de geliştirdiğinde müthiş futbolcu olacağı açık . Emre Güngörün oynaması da iyi oldu uzun avrupa yolunca işe yarayacak .

Tribunlerin bu sene önemli önemsiz maç ayırt etmeden doldurması takıma güveni ve sevgiyi gösteriyor .İyi organize olmuş tribun vardı yine .

yürüyoruz.
Dk.8 Caner, Dk.18 ve 23 Barış, Dk.62(p) ve Dk.65 Emre Çolak (Galatasaray), Dk.49 Volkan (Denizli Belediy

Ocak 17, 2010

Adamımsın Rancik


Aliağa maçındaki süper oyunun ve cezadan sonraki kalıcı ruhun kahramanı bu 2 oyuncu .Özellikle rancik,bu adam taraftara bildiğin aşık .İlk olarak abdi ipekçide ki oyak maçından sonra süper performansı sonrası garip garip hareketlerle 3'lü çektirmeye çalıştırırken ''Otistik'' lan bu diye tavır almış ısınamamıştım ,niyeyse artık .Tabii fener maçından sonraki mükemmel oyunu ve tekrar aynı hareketleri yaptıkça içimde sempati kazanan bir adam oldu .yapmacık görünmeyen gerçekten taraftara aşık bir adam bu .

Taraftarımızın u de brown'dan sonra en sevdiği yabancı durumunda kendisi.Çok garip bir şut atışı var ,dağlara taşlara atacağını düşünürken kılçıksız geçiren bir adam .Kaç maçtır takip ediyorum feci sepmati duymaya başladım .Baskette 2.seneyi çıkaramayan yabancılara inat seneye de bizle kal basketbolun harry kewell'ı.

Muhatabım Maradona


Armanınpeşindeyiz de gördüm haberi ve arşivde olması gereken yazıydı , alıverdim hakkını helal etsin .

Maradona 'nın hagi hakkında söyledikleri.
Türk futbolunda hagi'nin eksikliğini doldurmaya çalışan bazı kesim için ''Özer ,hagi'den iyi oyuncu'' demeden şunu köşeye bir yere sıkıştıralım da .
bknz : Futbolun patronu ne demiş


Arjantin’in Buenos Aires şehrinde düzenlenen panelde öğrencilerle buluşan Arjantin Milli Takımı’nın teknik direktörü Maradona,Türk futbolseverlerin yakından tanıdığı ve Galatasaray’ın efsane futbolcusu Hagi’yi yere göğe sığdıramadı. Messi’nin kendini aştığını belirten Maradona, Messi’nin şu anda dünyanın en iyisi olduğunu ve efsaneler kadrosunda yerini alacağını söyledi. Panelde mikrofonu alan bir öğrencinin ’’Son 20 yılda en beğendiğiniz futbolcu hangisi’’ sorusuna efsane futbolcu Maradona, ’’Son yıllarda Avrupa çok klas oyuncular yetiştirdi. Buna örnek verecek olursak Zidane ve Hagi diyebiliriz. Ben büyük bir keyifle izlediğim bu yıldızların futbolunu özlüyorum. Bu oyuncuları benim futbol yapıma en yakın isimler olduğu için çok beğeniyor olabilirim. Dünya Kupası’nda Hagi’nin Kolombiya’ya attığı gol hala hafızamda. Gerçekten ustaca bir goldü.’’ cevabını verdi.

Ocak 14, 2010

Burcu Esmersoy Didem Didem

Spor spikerleri içinde benim için en güzeli şu bacımızdır :D ..Fakat burcu esmersoy da fenomenimizdir .bir internet sitesi kariyer gelişimiyle ilgili bir kaç foto koymuştu hey gidi burcu nerelerden nereye dedik içimizden .
şu ablamızda la liga'nın en ünlü spikerlerinden miş muş
Şöyle bir klipte de oynadığını biliyormuydunuz burcu esmersoy'un : ) Erkekte kuddusi muftüoğlu heralde.





iki foto arasındaki fark

diji diji diji Türk'ler Mutlu Mesut Aileler


TFF'nin A paketi zımbırtısı için 2 saat mal gibi tv başında bekledim .Telekom'un hali hazırda bir kanalı bile olmaması dolayısıyla ,spikerlerinden nefrette etsem dijitürk'ül almasını ve düzenin bozulmamasını istiyordum ki 7.molA'dan sonra telekom pes etti.
Verilen paralar da gerçekten fena paralar .
Telekom teselli ikramiyesi olarak C paketini aldı .İnşallah adam akıllı spiker bulurlar şu ligtv'ye de çıldırmayız

Ben Malım


Adanaspor'dan ersan adem ,antremana çıktığında giydiği tshirt.

Hoşgeldin Kuş Katili


Geçen sene olmamasa üzüldüğüm transferdi lucAs .Haldun üstünel yine bir gece operasyonu geçirterek çocuğu koydurdu tam yerine .Bu avusturalya'lılarda hep mi yakışıklı olur arkadaş . p
Rijkard'ın oyun planına uyan,bütçeli bir transfer oldu .Everton'lular çıldıra dursun Haldun Şov devam ediyor.

Lucas'ın gelişiyle Kewell ın kalma ihtimali ve kalırsa performansının üst seviyeye ulaşacağı açık bizim için çok yararlı bir transfer oldu
Pazar günü İstanbuldaymış .Hoşgeldin diyelim.

kimmiş


Lucas Edward Neill Hakkında
Lucas Edward Neill, 9 Mart 1978’de Sydney, Avustralya’da doğdu. Sezon başında İngiltere Premier Lig ekiplerinden West Ham United’dan bir başka Premier Lig ekibi Everton’a transfer olan Lucas Neil, aynı zamanda Avustralya Milli Takımı’nın da formasını giyiyor.

Avustralya’da Wakehurst Tigers ve Manly United takımlarının altyapılarında futbol oynayan Neill, Avustralya Spor Enstitüsü’nde (Australian Institute of Sport) futbol bursu ile okudu. Lucas Neill, 1995 yılında İngiltere 2. lig takımlarından Millwall’a transfer oldu. 2001 yılına kadar Millwall’da forma giyen Neill, 2001 yılında Premier Lig takımlarından Blackburn Rovers’a transfer oldu.

Blackburn Rovers’ta 5 sezon forma giyen Avustralyalı oyuncunun, 2006 yılına gelindiğinde adı birçok takımla anıldı. Neill için Liverpool ve West Ham United kulüplerinin adı öne çıktı. 2006 yılında Liverpool’a transferi kulüplerin anlaşamaması nedeniyle gerçekleşmeyince Neill, Şubat 2007’de Blackburn’den West Ham United’a transfer oldu.

İki sezon West Ham United’ta forma giyen ve takımın kaptanlığını yapan Neill, West Ham United’ın sözleşme uzatma teklifini kabul etmeyerek, 2009-2010 sezonu başında Everton’a transfer oldu.

Avustralya Milli Takımı forması ile 2006 Dünya Kupası’nda da mücadele eden tecrübeli oyuncu 53 kez Avustralya A Milli Takımı’nın formasını giydi. 1.85 boyundaki oyuncu oynadığı takımlarda defansın ortasında görev yaptı.
Kuş katili lakabının geldiği video

video

Ocak 12, 2010

Ocak 10, 2010

Orduspor 0 Galatasarayımız 3



Dk.10 Arda, Dk.51 ve 61 Nonda (Galatasaray)

Trabzon EURO2016'ya Kabul Edildi

Yaratıcı milletimizi kızdırıp bu hallere düşürürsen Karedeniz aklı rahat durur mu .
İşte trabzonun aday logoları






Ocak 08, 2010

Burhan Felek Deplasman Sayılmaz


Aroma Erkekler Voleybol 1. Ligi 2009-2010 sezonunun ikinci yarısı derbi mücadalesi ile başlıyor. İkinci yarının ilk karşılaşmasında Galatasaray ezeli rakibi Fenerbahçe ile kaşılaşıyor.

Sezonun ilk yarısını 17 puanla 5. sırada bitiren Galatasaray, oynadığı 11 karşılaşmada 6 galibiyet alırken 5 kez de mağlup oldu. Galatasaray 11 karşılaşmada rakiplerinden 22 set almayı başarırken 22 seti de kaybetti.

Fenerbahçe ise sezonun ilk yarısını 26 puanla 3. sırada bitirdi. 11 karşılaşmada 8 galibiyet alan ve 3 kez de mağlup olan sarı lacivertli ekip rakiplerinden 29 set alırken 12 seti ise kaybetti.

Galatasaray ve Fenerbahçe erkek voleybol takımları arasındaki derbi mücadelesi 9 Ocak 2010 Cumartesi günü Burhan Felek 50. Yıl Spor Salonunda oynanacak. Karşılaşmanın başlama saati ise 17:30. Derbi karşılaşması aynı zamanda GS TV'den de naklen yayınlanacak.

Maç: Fenerbahçe - Galatasaray
Tarih: 9 Ocak Cumartesi / 17:30
Salon: Burhan Felek 50. Yıl
Yayın: GS TV (Naklen)


***

Bu bir derbidir orada olacağız inşAllah.

ultrAslan takvim 2



Bildiğiniz üzere Gelecek sezon maçlarımızı yüksek olasılık ile Aslantepe’de
oynayacağız. Yani artık Ali Sami Yen’in günleri sayılı.

2. Yarı ile
birlikte Ali Sami Yen’de yapılacak her maç artık altın değerinde.Oynayacağımız
son maçları unutulmaz kılmak adına ekip olarak harekete geçtik.Hazırladığımız
takvim sayesinde sizlerinde desteğini alarak, 2. yarı unutulmayacak görsel
şovlara imza atmak istiyoruz.

ultrAslan Koreografi ekibi takvimi

Teknik Özellikleri :

• 35 x 50 boyutlarında
• 200 gr parlak
kuşe kağıda 1. Sınıf baskı
• Üstten askılı spralli
• 1 Kapak 3 yaprak


Nasıl satın alabilirim ?

• ultrAslan
koreografi ekibinin çıkarmış olduğu takvime Aşşağıda belirtmiş olduğumuz hesap
numarasına adet başına 7.5 TL havale yapmak suretiyle sahip olabilirsiniz.

Ahmet Rahmi Yalçın

İş Bankası Gültepe Şubesi

Şube Kodu:
1069

Hesap No: 0515781

IBAN NO: TR900006400000110690515781

Havaleyi yaptıktan sonra yapılması gerekenler ?

• Havaleyi
geçtikten sonra, isminizi, havaleyi yaptığınız hesap numarasının sahibi siz
değilseniz sahibinin ismini, posta adresinizi, cep telefonu numaranızı ve havale
miktarınızı koreografi@ultraslan.com adresine mail atmanız gerekmektedir.

Alacağım takvimden elde edilen gelirler ne olacak ?


Edineceğiniz takvimden elde edilen tüm gelirler, önümüzdeki 2. Yarı boyunca
görsel etkinlikler düzenlemek için kullanılacaktır. Amacımız Ali Sami Yen’de
oynayacağımız son maçları unutulmaz kılmaktır.

Avrupa’da yaşayan
taraftarlarımız nasıl edinecekler ?

• Gönderi masraflarının
fazlalığından dolayı, Avrupa’da yaşayan taraftarlarımıza tekil gönderim
yapamıyoruz. Avrupa’da bulunan, temsilcilik, dernek veyahut grupların toplu alım
taleplerine karşılık verebiliriz.

Sıkça sorulan sorular


Minimum kaç adet alabilirim ? (minimum 1 adet alabilirsiniz)
• Kargo
masraflarını kim karşılayacak ? (Adet ayırt etmeksizin karşı ödemeli olarak
yollayacağız)
• İletişimi nasıl sağlayacağım ? (Yaşadığınız her problem için
koreografi@ultraslan.com mail adresini kullanabilirsiniz.)
• Gönderimler
hangi günler yapılacak ? (Gönderimleri Pazartesi ve Perşembe günleri yapacağız.)
• Havale dışında hangi yöntemle edinebilirim ? (İstanbul’da yaşıyorsanız maç
öncesi, Ali Sami Yen sokak, İmperial büfenin önünden temin edebilirsiniz.Başka
şehirlerde yaşayan renkdaşlarımız ise, bulunduğu

şehrin temsilcisi vasıtasıyla takvim edinebilir.)

Götüyle topa vurmak



Feci Feci

Futbol Aşkı

videoŞöööyle bir video dolaşıyor ortalıkta :)

Futbol böyle birşey ; kimine göre 22 donsuzun peşinden koştuğu spor ,kimine göre ; kitleleri eğlence amaçlı peşinden koşturan olgu ; kimine göre hayat ,yaşam biçimi cem yılmaza göre ; ukraynaya deplasman yapma sebebi , kimilerine göre ; başkalarının başarısının mutluluğu ...

Bir vuruşta 90 doğuran hastalık ,''meşin değil hayatın başkenti '' her halinle seviyoruz futbol seni ...

.


Ocak 07, 2010

Hurriyet'siz ?


Böyle bir haber anlayışı olabilir mi , okuyunca Arda -messi konusu değil artık halkı salak yerine koymaları sinirlendirdi . bu nasıl bir haberdir arkadaş bu nasıl mantıktır .
Nihat daha yeni ordan geldi onu da mı tanımıyorsun be adam diye sorarlar .ya gökdeniz . moldovan'ın kuzeninin karısı yasemin akduman pelosi kovalasın hepinizi

O, tartışmasız dünyanın en büyük futbolcusu..
O, herkesin
sevdiği sempatik bir futbolcu..
Ve O, dünyanın en büyük takımlarından biri
olan Barcelona'nın yıldızı..
Onun adı; Lionel Messi..
Şu günlerde
Türkiye'de bir tartışma var;
Ve bu tartışmanın odak noktasında da Messi ile
Galatasaray'ın yıldızı Arda Turan var..
Kimine göre Messi, Arda'dan yüz kat
daha iyi oyuncu..
Kimine göreyse Arda ile Messi aynı değerde..
Ünlü
gazeteci Hıncal Uluç ise bu tartışmayı daha ileri bir seviyeye taşıyarak,
Barcelona'nın Arda için Galatasaray'a üste 50 milyon dolar vermesi gerektiğini
iddia ediyor..
Peki tartışmanın bir ucunda bulunan ve Arda ile kıyaslanan
Messi bu konuda ne düşünüyor?.
Bir dönem Türkiye'de de gazetecilik yapan ve
daha sonra Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Moldovan'ın
kuzeni ile evlenip İsviçre'nin Zürih kentine yerleşen Yasemin Akduman Pelosi,
hurriyet.com.tr adına FIFA'nın ödül töreninde tanıştığı Barcelonalı Messi'ye
0034634......... nolu cep telefonundan ulaştı..

Ve ona
''Türkiye'de seni Galatasaraylı Arda Turan ile kıyaslıyorlar.. Spor adamları
ikiye bölünmüş durumda. Bu konuda sen ne düşünüyorsun?'' diye sordu..
Ünlü
yıldızın bu konuda gülerek verdiği ilk cevap ''Gerçekten mi?'' demek oluyor ve
devam ediyor;
''Açık söyleyeyim Arda'yı tanımıyorum.. Türk Milli Takımı
hakkında fazla bir bilgim yok. Sadece Güiza'nın Türkiye'de oynadığını biliyorum.
Bir de Manchester United'e 3 gol atan Tuncay vardı, onu biliyorum.. Ben bu
konuda birşey söylemek istemem. Herkes sahada kimin ne olduğunu
görüyor..''
Yasemin Akduman Pelosi, biraz daha üsteliyor, biraz daha ünlü
yıldızın ağzından laf almaya çalışıyor ama Messi, Arda hakkında fazla bir şey
söylemek istemiyor..
Ve Türkiye'de ''Arda mı, Messi mi?'' tartışması bir süre
daha spor gündemini meşgul edecek gibi gözüküyor..


Kaynak : zürriyet

Ocak 05, 2010

ultrAslan takvim



ultrAslan kareografilerinde emeğim çok geçti . Paraların nerden geldiğini ,nasıl zorluklarla o boyaların alındığına şahit birisiyim .Sabahlara kadar fırça sallamış ,emekleri gören birisiyim .
Böyle güzel kareografilere tekrardan imza atmak için takvimlere saldırmalı tribun emekçileri .Para lazım anlayacağınız güzel şeyler için .
şuanda 250 tane ve fiyatı cazip 7.5 Lira

Si' z kimsiniz ?


uefa kupasını alan ,taraftarın Efsane kabul ettiği kadrodan sevdiğimiz ve hayal kırıklığına uğradığımız bazı eski futbolcularımız klübe üye edildi bir kaç gün önce .
Keşke üye felan olmasalardı ..
Ne kadar g.tlerini kaldırırsa klüp , ağızlarından o kadar leş akıyor .
kimsiniz ki siz ?
Bugün burda yarın yolcusunuz .
kalıcı olan Galatasaray'dır .
Daha fazla nefret ettirmeden susun da adam sanalım !