Ocak 27, 2010

Heriii Heriii Kivıııll | Kewell from Galatasaray


Hagi gittiğinde benden büyük abilerim ''biz hagi'yi izlemiş nesiliz '' derken gerçekten kıskanırdım .Kewell belki bir hagi değil ama taraftarın içindeki hagi sevgisini ,ortaya çıkartan araç oldu.
Dos santos geliyormuş ,dos santos kendisi radyo da söylemiş ve yüzde 2milyon bizim takımda.İyi ,hoş güzel de kewell gidecekse eğer sikeyim böyle transferi ben.Yönetiminde elinde oynayacağı pek koz kalmadı ama kewell'ın gitmesi demek taraftarın büyük bir boşluğa düşmesi demektir.
Daha '' If you go,we cry as baby'' pankartını asmayı düşünürken ,bir kaç hafta önce '' stay with us'' derken nereden çıktı arkadaş böyle bir karar ?.

Galatasaray reklamında haryy ne diyor

Benim Adım Harry Kewell
Galatasaraylı Kewell
Futbol Hayatımda çok düştüm
Düşürüldüm
Bitti dediler
Ayağa kalkamaz,oynayamaz dediler
Galatasaray'da yeniden doğdum
Mutluluğu Arkadaşlığı buldum Galatasarayda
Öğrendiğim bir şey var
Galatasaray'lılığın en büyük ayrıcalık olduğunu ..


Gerçekten bizi benimsediğini düşünüyorum ,Nonda'nın gitmesi gerek ama bu adam da gerçekten ballı arkadaş öyle bi zamanda oldu ki bu iş Nonda'nın gitmesi imkansıza yakın oldu.uefa'da forvet kalmadı .Allah baros'a hemen dönmesini nasip etsin,yoksa verem olacağımız günler yakın
Kewell'a da delgado gibi birşey yapılamaz mı ki ?
yaparsınız yahu .
Adnan polat ve yönetimi taraftarla hep iç içe oldu .Bu sevgiyi görmemezlikten gelemez
gelmez..
Haryy hiç bir yere gidemez.
Daha sabri Kewell'a çekirdek çıtlatmasını,Kewell da sabriye Orta açmasını öğretecek.



Böyle hoş geldin demek istemezidük ama Hoş mu geldin ondan da emin değiliz , Galatasaray formasının ruhunu kaptığın nice günlere diyelim santos .

Hoşgeldin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder