Ocak 31, 2010

Nonda'ya yazılan en güzel yazı



İçimdekileri anlatmama yardımcı olmuş Nazmi abi .

İlk çıktığın maçta, kapalının önünde kabak gibi ofsaytta kımıldamadan
durup felç geçirdiğin maçtan, son oynadığın maça kadar son 2.5 yıldır en çok
küfür ettiğim adamdın kusuruma bakma. Şimdi gittin ya, artık bu saatten sonra
sen benim Kuna Kinte'm, kardeşim, yoldaşım, arkadaşımsın.

Çıkmaz yolları
zorladın, sakattın gelmeden önce söyledin, dinletemedin. Almayın beni, ben
oynayamam, ben bittim, adelelerim beni taşımaz dedin. Gel bizde idare edersin
dediler, ettin, 4 santraforla oynadığımız sezon sana da sıra geldi 11 gol attın.
Fenerbahçe'ye attığın dandik golün hatırına katlandı kimi taraftar sana.
Yadigarın ''30 santim'', bizim için gol ölçü birimidir artık.

Benim
blogun gugulına ''Nonda'' yadığında çıkan yüzlerce sonuç var, ne yazık ki
hakkında hiç olumlu bir şey yazamamışım. Bu kadar gaddar davrandığım için umarım
beni unutmazsın. Hele şu son maçlarda gol atacaksın diye ödüm koptu. Penaltıyı
kalecinin ayağına nişanladığında sevinçten zıpladım. Böyle de bir şerefsizim
işte. Senin futbolundan nefret ettim. En yakın arkadaşımla senin yüzünden papaz
oldum.

Nonda, bugün en büyük, benim tek sevindiğim golünü attın. Bu gibi
durumlarda sevineni sevmezler bizim mahallede, başkalarının mutsuzluğundan mutlu
olmak bize yakışmaz. Ne var ki en son gelen çocuk(hakkında yakında yazacağım)
benim için gelenlerin en iyisidir. Dos Santos'un yerine de feda edilecek adamın
Kewell olmasını kaldıramazdım. Galatasaray anayasasının teklif bile edilemeyecek
maddesidir Kewell'e sen gidermisin diye teklifte bulunmak. Kewell gidecekse
kendi istediği zaman gider, gitmeyecekse de istediği kadar kalabilir.

Kendimi haklı çıkarmak için seninle geçirdiğimiz 2.5 sezon boyunca sana
saldırılarımın nedenlerini sıralayacak değilim. Nasıl ki önemli bir transfer
yapıldığı zaman yapanlara minnet duyuyorsak, seni Galatasaray'a layık görenlere
de kızmak hakkımız. Doldur boşalt yöntemiyle yapılıyor bizde transfer. Tutarsa
aslan Haldun, sihirbaz Haldun, tutmazsa yenisini getir, tutmayanı gönder. O
zaman yine aslan Haldun.

Neyse Nonda, Kongolu kardeşim, beni boşver, ben
senin yediğin pirzolaları bile saydım, attığın gollere sevinmedim, belki de
senin için en olumsuz düşünen Galatasaraylıyım. Ancak bu taraftar seni
unutmayacak elbet, hele mazlum bir ülkenin vatandaşısın ya, nereye gidersen git
arkanda, yanındadır. Yalandan ağlıyorum sanma, çok kötü davrandım. Beni tek
kurtarır kıstas, Galatasaray'ın çıkarlarıdır. Eğer Galatasaray için bir şey iyi
olacaksa o şey olmalıdır.

Yeni bir takım kuruluyor, Aslantepe'ye çıkmak
için gün sayıyoruz. Başımızda Surinamlı, dosta güven düşmana korku salan bir
takım istiyoruz. Yöneticilerle aynı görüşteyiz, ufuktaki takımda sen olamazdın.

Güle güle Nonda, nesli tükenen mandaları kurtardın, yolun ve bahtın açık
olsun kardeşim, tekrar kusuruma bakma diyorum, Galatasaray'lılıktandı bunca
savaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder