Şubat 06, 2010

Sol çizginin hakimi | KS 0 Galatasarayımız 0 > umutluyuz Galatasaraylıyız

Bugün gerçekten galibiyete çok inanmıştım .Bazı konularda kendimi de kandırıp kesin bir galibiyetle gidemediğim deplasmanlar listesine yazdığım kayserispor maçını ligtv zımbırtısından izlemeye başladım .Baştan aşağı rezil oynayan oyunculara mı kızsam, lucas'ın muthiş performansına mı sevinsem ,her 20 dk da bir oynamadan Hakan balta'nın ,sabri'nin kewell'ın baros'un v.s nasıl sakatlandığına küfür mü etsem anlayamadan bir baktım ilk yarı bitmiş adam akıllı pozisyonumuz yok ve kayseri saldırıyor .
Bu takımı güzel ve gollü oynatan ilk yarının teknik direktörünün de rijkaard oldugunu bildiğimizden hiç oraya girmeyeceğim.
Değişiklik gördüğüm bir kaç oyuncu var özellikle arda .Uzundur hiç bir oyuncuya bu kadar sempati duymamıştım maçı izlerken ablamın '' Bu arda da kıl etti hea! hergün magazin programında görüyorum çok mu geziyor sen benden iyi bilirsin bak oynayamıyor da '' deyince .Ne alakaa beee ! diye tersledim ama yine de aklımın bi yerinde kaldı .Magazinle alakası olmadığını biliyorum tek korkum maç esnasında arkadaşlarına yaptığı el kol hareketleri arkadaşlık ortamında sıkıntı doğurur düşüncem .
Bugün arda'nın keita ve dossantos a ,keita'nın caner ve bir kaç oyuncuya yaptığı anormal hareketleri normal hayatta biri bana yapsa bir s.ktir çeker üstüne kavga bile ederim hiç birşey de umrumda olmaz.Futbolcuyu taraftarın önüne atmak mı dersiniz ,maç esnasında olan şeyler mi bilmem ama hoş olmayan bi durum .ibb maçından beri özellikle arda dikkatimde ,siz de bi o gözle bakın farkedeceksiniz.
Rıdvan dilmen gibi dönek ve tarafsız! olmadan giovanni dossantos sanırım hayal kırıklığına uğratacak özellikle de beni .Maç başlamadan önce 2 alttaki konu da santos eğer forvetse mümkünse 18 içinden çıkmasın demiştim .gerçekten çok garip bir oyun oynadı santos sol çizgide takılı kaldı ve maç boyunca şu a.q mevkisinden çık artık diye diye dilim de tüy bitti .adam geçemiyor ,hırslı oynayamıyorsun ,bari forvete geçte şut çek dedik ..
Belki adaptasyon sorunu belki şu belki bu ama dossantos bu değil ve umarım bir kaç maç sonra dossantos'luk yapar.
bugün ki beraberlik çok hayal kırıklığına uğrattı
vallahi .. ammaaaaa
Solda kewell sağda arda ilerde baros ortada elano oralarda bi yerde keita bek solda hakanbalta bek sağda sabri'li günler çok yakın ,korkun bu galatasarayımızdan.
Servet hırsıyla iyi oyuncuydu fakat rijkaard'ın istediği oyuncu olmadığını biliyoruz takımdaki ıvır zıvırları göndermekten sonra en iyi işi yaptı ve emre güngörü şükür ki gördü rijkaard.
Teşekkürler hollandalı
Teşşekkürler Avusturalyalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder