Mart 31, 2010

Tribunsel


Geçen sezon kombinesizliğin acısını çektiğimden bu sene bursu biriktirip kombine almaya karar vermiştim .ultrAs felsefesini pek taşımayan grubumuz ve tribunumuz eski açığa geçiyordu. O tribunden bilet bulmak çok zor olacaktı.Her yol kombineyi gösterdiğinde gittik aldık .
Daha önce deplasmanda 4-1 i gördüğümde eve dönüşte bu kadar üzülmemiştim.

son 10 maçtan 8ini felan yenilmişiz suyun karşı taraftakilere hiç bir zaman bu kadar zoruma gitmemişti..İlk defa keşke bu maçı evden izleseydim,ayaklarımı uzatıp çerezle evde daha güzel atmosfer yaratacağıma inanıyordum.
Henüz 15.dakikada tribunumuz susmaya başladığında herşeyin kötü gideceği belliydi sanki.Kareoyu yapmak için yanımdaki renktaş(!)ın yağmurluğu ''bu ne saçma birşey yahu'' diyerek giymemesi de bunun habercisiydi.Bu olayı yaşadıktan sonra olduğum yeri değiştirmek istedim,böyle biriyle aynı safta olmak istemedim ki kendi yer değiştirdi.Omzuna yaslanıp besteleri söylediğimizde çemkiren insanlar? Neredeydik ulAn biz ,burası eski açıktı.
Neden bağırmadıklarını sorduğumuzda 300 lira bilete para verdik Ankara'dan geldik deyince.
''Haklısın'' kardeşim dedim sustum belkide haklı değildi .Adam hayatında maçlara gelmemiş,tribundeki karaborsacı tayfadan bilet almış maça gelmiş ne bekliyordum ki ?
Maç boyunca susup Ananaıamıanaınaa Fenerbahçe bestesine katılanlar?
Sene başında rijkaard bu sene şampiyon olmasada yanında olacağız diyenler ,pes etmiş durumdalar.Keşke diyorum bu kadar iyi seri yapmasamıydı ,çok gol atmasamıydı ilk yarıda belki bu kadar beklenti ,bu kadar yüksek hedefler konulmazdı.Maç öncesi tribune çağırılmaması gereken herkes tribunde.Gereksiz olduğunu düşündüğüm olaylardan biri de budur.Çağırılacaksa illa ki biri bu Emre Güngör olacaktı başka biri değil .

Artık Saldır Galatasaray Bestesini söylemek istemiyorum.Tribun büyükler neden bu g.t gibi şeyi söyletip dururlar tribune anlamış değilim .Artık atmosfer oleyyy saldır gibi şeylerle olmuyor .kaç senedir tribunde değişik ,orjinal hiç birşey yok .Kareo da üstümüze olmadığını biliyoruz ama sadece bu.Deplasman tribunu az olduğu zaman herzaman iyidir Fenerbahçe tribunleri de sağlam deplasman tayfasıyla geldiğinden şovlarını yaptılar gittiler.
Çok zoruma gittii.
Leo hatalı gol yiyebilir ama ıslıklanmamalı hala bizim oyuncumuzken bir futbolcu neden ıslıklanır ?maç boyunca çekirdek çıtlatan insanlar leo ıslıklanırken ellerini ağızlarına götürüyorlar.
Yönetimin Gelecek adına yapacağı en güzel şey rijkaard'ı oturtup önüne sözleşmeyi şimdiden koymaktır .Başkası susturmaz ağzı b.k kokanları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder