Mart 13, 2010

Tugay Kerimoğlu Galatasaraydaymış

Yıllar önce Samiyende oynadığı son samsunspor maçında avrupa'ya transfer olduğu zaman son sözü ''BEN BURDAYIM'' olmuştu tugayın tribunlere.Her Türk futbolcunun gönlünde yatan avrupa sevdasını bildiğimizden ses çıkarmamış bekliyoruz tugay demiş ,bir gün yollarımızın kesişeceğini biliyorduk.Aradan 10 sene geçti neler yaşandı neler kaybedildi bilinmez fakat değişen çok şey oldu ve tugAy döndü , değişmiş şekilde.

Formasında Showtv göğüs reklamlı tugay çok değişmiş blackburn'un laciyi hatırlatan mavisinden nem almış olarak hemde .


Maraton.com.tr'ye verdiği roportaj'dan sonra tugay kerimoğlu bitmişti benim için.Resmi sitede ekol haline gelen '' x Galatasaray'da '' yazısını gördüğümde hep sevinir güzel bir haber okuyacağımı bilirdim .Ne yalan söyleyeyim ki ''tugay kerimoğlu Galatasaray'da'' yazısını görünce üzüldüm.üzüntümüz giderilince yazarız diye de bu zamana bıraktım düşüncelerimi .
Yıllarca Ekmeğini yediğin ,vefadan kusur etmeyen Galatasaray tribunlerine karşı ''Galatasaray'lıyım'' diyemiyorsan bitmiş senin Galatasaray'lılığın.yoksa sende mi doğuştAn Fenerlisin de bizi yiyorsun .Roportaj da söylüyorsun ya "bana en çok sevgiyi,saygıyı gösteren takımın taraftarı olurum" diye antu'da seni öven yazılar okuyorum .?
boşa mı yazdık acaba tugAy'ım hoşgeldin yuvana pankartını.zira şu sözünden sonra da çok alındık '' Galatasaray'lı olsam derdim ama demiyorum''

"bence, galatasaraylılık din gibi, mezhep gibi yerleşmiş köklü bir inançtır. galatasaray işte bunun icin tercih edilir ve bunun icin her zaman galatasaraylılığımla gurur duyarım" metin oktay

Acaba bu inanç mı sana yerleşmedi de biz büyüttük seni yada her armayı öpeni metin oktay a benzettik orda mı yanlış yaptık ?
Seni alttaki formayla hatırlamak isterdik piirim ama çok zor olmalıydı''Galatasaray''lıyım diyebilmek.Endustriyel ,modern futbola bir profesyonel daha hediye ettik
Hayırlı uğurlu olsun ,hayrını görün.


2 yorum:

  1. halâ utanmadan kendisine ''efsane'', ''yuvana hoşgeldin kaptan'' diyebilenlerin yanında, benim gibi düşünen insanların varolduğunu bilmek güzel.

    kendisine ''efsane'' diyenlerin; f.akyel'e, e.b.'ye küfür etme hakkı yoktur. çünkü onlar da tugay gibi ''profesyonel''liklerinin gereğini yapmışlardır.

    ben senin gibi sabırla bekleyemedim yazmak için.. geçtiğimiz ay sonunda yazdım;

    http://sundaysurprise.blogspot.com/2010/02/efsane-kaptan-ms-ms-ms-ms.html

    YanıtlaSil
  2. okudum iyi değerlendirme yapmışın kardeşim ..tugay mı tugAy mı ilerde göreceğiz onu.

    YanıtlaSil